Mallorca time 🌮

Nu vĂ€ntar Mallis alldeles runt hörnet! TĂ€nk att det nyss var flera mĂ„nader kvar och nu Ă€r det dags 😍 VĂ€skorna Ă€r packade, uppackade och packade igen – precis som det brukar nĂ€r vi ska ivĂ€g. Jag fĂ„r sĂ„n resfeber! Men nu tror jag minsann att jag rotat runt för sista gĂ„ngen. Kanske. Vi fĂ„r se.

I Ă„r Ă€r jag lite extra taggad pĂ„ att komma ivĂ€g eftersom jag gör premiĂ€r som guide. Det ska bli sĂ„Ă„ roligt! Jag hoppas pĂ„ sol, glada cyklister, starkt kaffe, gemenskap, mĂ„nga goa skratt och snygga led i klungan. Följ Trip on sport pĂ„ Facebook och instagram för stĂ€ndiga uppdateringar! Mig hittar ni pĂ„ instagram @be_theadventures och sjĂ€lvklart kommer jag blogga ocksĂ„! Har ni inte varit sugna pĂ„ att Ă„ka till Mallis och cykla innan kan jag garantera att ni blir 😉

Eftersom belastningen pÄ kroppen blir hög nu under förhÄllandevis lÄng tid har trÀningsprogrammet varit liiiite snÀllare de sista tvÄ veckorna. Inte sÄ mÄnga pass och inte sÄ lÄnga. En del rÀttsÄ hÄrda dock!

Prova detta till exempel:

VĂ€rm upp 15min

  • 3min Borg 18 (110% av FTP)
  • Vila 1min

Upprepa 10 gÄnger!

Rulla ner 10min

Perfekt pass att köra utomhus! VĂ€rm upp pĂ„ vĂ€g till en backe. Cykla uppför pĂ„ intervallen, rulla nerför under vilan. Trampa sen hemĂ„t lĂ€tt och lugnt đŸšŽđŸŒâ€â™€ïž

Vi hörs frÄn Mallis!

☀

Facebook Comments

LĂ€mna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fÀlt Àr mÀrkta *